28 oct. 2011

The Man From Earth (2007)

Drama, Sci-Fi

Profesorul John Oldman isi impacheteaza lucrurile pentru a pleca spre o noua viata. Prietenii lui afla ca vrea sa plece fara sa ii anunte si vin sa isi ia ramas bun.
Intrebat de ce pleca si unde si de ce e asa misterios, John le spune ca e un om al cavernelor - care traieste pe pamant de 14000de ani, fara sa imbatraneasca. Aceasta afirmatie duce la o adevarata dezbatere intre colegi.

Mi-a placut, desi nu ma asteptam sa imi placa un film cu cativa oameni, care nu se misca dintr-o camera si vorbesc intr-una. Si nu mi s-a parut chiar deloc lent.

Filmul mi-a amintit de cartea Toti oamnenii sunt muritori al autoarei Simone de Beauvoir. V-o recomand.  

nota mea: 8
nota imdb: 8
imdb: http://www.imdb.com/title/tt0756683/

Niciun comentariu: