15 nov. 2017

(Hai-Hui cu copiii) Vulcanii Noroiosi



In drum sper Bucuresti, ne-am decis sa facem un ocol de la Buzau spre Vulcanii Noroiosi. Nu imi mai aminteam deloc drumul prin satele alea, cu soseaua stramta si curbe. Nici dealurile destul de aride din jur. Imi aminteam doar peisajul selenar de langa vulcani.















A fost foarte cald si cam aglomerat, dar copii au fost oricum incantati.
















Am mers si prin toate santurile alea uscate, ne-am uitat la bolboroseala vulcanilor.










Degeaba le-am tot atras atentia copiilor sa sara peste noroi, tot au calcat pana la urma, de erau pana aprope de glezne manjiti. Si copiii nu au reusit sa se abtina si au bagat mainile in noroi si au inceput sa il framante in pumni, dupa care s-au sters de haine, de la sfarsit a trebuit sa ii schimbam si sa ii stergem din cap pana in picioare cu servetele umede (apa nu mai aveam decat o sticla si la cat de cald era am preferat sa o pastram sa avem de baut pana la prima benzinarie). 














Niciun comentariu: