1 iul. 2019

(CARTI pentru copii) Nic Nastrusnic - de Francesca Simon (+4 ani)


Prietena lui R. ne-a recomandat cartea. Ea a citit-o singura si a zis ca e amuzanta.
Am luat-o si eu, in ideea ca o citeste R. singur, ca e usoara. A luat-o la after school cu el si in cateva zile aproape ca a terminat-o. Mi-a povestit si parea chiar haioasa. 

Cand R. a plecat in tabara, i-am citit-o si lui S. I-a placut si lui.

Nic eu un baietel care face tot felul de prostii. Atat de multe incat parintii nici nu isi mai dau seama cand nu face prostii, si de multe ori il cearta tot pe el cand face fratele lui cel perfect vreo prostie. Face prostii peste tot, nu doar acasa: la cursul de dans pe care il uraste (a distrus spectacolul si a primit interdictie sa mai vina vreodata al curs) sau cand pleaca in camping cu parintii si fratele lui, in loc sa stranga lemne din padure pentru foc, a ars tarusii de la corturi asa ca au fost nevoiti sa se mute intr-un camping in care aveau pana si televizor si paturi in niste corturi mari (de fapt el acolo isi dorea sa ajunga).

Niciun comentariu: