2 iul. 2019

(Hai-hui cu copiii prin Bucuresti) Toy Story 4 la Cinema City Sun Plaza


Am fost iar toti la cinema. Dupa experienta cu Lego Movie 2, care le-a placut pruncilor, a trebuit sa repetam iesirea. Tura asta am mers si cu o colega de-a lui R si parintii ei.

De atunci R a mai fost o tura cu afterschool-ul (Singuri acasa 2 - Secret life of pets 2) si o tura doar cu tatal lui la Haios si Blanos (ca S. nu a vrut sub nici o forma si a fost musai sa raman acasa cu el) si a fost incantat si de filmele respective.

Acum am ales Toy Story 4, pentru ca le-au vazut pe cele dinainte acasa si le-au placut mult. In plus au si cartile si am citit din ele de nu stiu cate ori.

Filmul e dragut. Are doar cateva faze mai "inspaimantatoare" cu niste papusi-marioneta care arata cam dubios si cand apar alea brusc pe tot ecranul au tresarit toti copiii (pana si eu :D ).

De data asta nu a fost coada la bilete si nici la popcorn. Din pacate nimic altceva de cumparat acolo care sa fie si bun. Chiar nu inteleg de ce nu baga si niste sucuri naturale, fructe si alune simple (nu doar arahidele alea pline de condimente si chimicale).

 





Niciun comentariu: