4 sept. 2018

(Hai-Hui cu copiii) O dimineata pe plaja la Vadu


Vacanta noastra de la copii s-a terminat si vineri am plecat sa ii recuperam de la bunici. Ca sa fie mai distractiv pentru ei am ales sa ii ducem la mare. Din pacate ne-am trezit tarziu, asa ca am gasit doar cazare cam scumpa in Mamaia Nord. Dar na, asta e, am luat asa ...

Am trecut cu bacul la Galati. Copiii au fost atat de incantati de bac incat la mare s-au jucat o gramada cu pluta si basculanta de-a bacul care traverseaza Dunarea. Ne doream sa ajungem cat mai repede la plaja ca sa profitam de cat mai mult stat la soare si balacit inainte de ora 12 asa ca ne-am oprit intai la Vadu, ca era oarecum in drumul nostru.





Se plateste taxa de rezervatie: https://www.info-delta.ro/delta-dunarii-17/taxe-si-permise-de-acces-si-pescuit-in-rezervatia-biosferei-delta-dunarii-456.html
Noi am ales varianta online, pentru ca am platit cand eram deja pe drum (de pe site nu prea am inteles daca se plateste si pentru copii, dar na, pentru 5 ron de persoana, am preferat sa ii dam decat sa nu avem permis pentru ei si sa ne trezim cu amenzi):  https://www.info-delta.ro/blog/permise-delta-dunarii-online-eliberare-permise-de-pescuit-acces-delta-dunarii-online/

Plaja e salbatica, in pustiu, fara amenajari, destul de putin aglomerata (comparativ cu restul plajelor incepand cu Mamaia Nord pana la Vama). E plin de corturi si rulote, desi pe drum sunt panouri pe care scrie clar ca e interzis campatul in rezervatie si ca se da amenda...

Am stat destul de aproape de dig, unde era si un mic golf cu apa de jumate de metru (o baltoaca, dar alimentata dintr-o parte cu apa de mare). A fost perfect pentru copii, am putut sta pe mal si ei in baltoaca, fara sa ne facem probleme ca ii iau valurile in larg.

Pe la 12 am strans jucariile si am plecat la cherhana sa mancam. https://www.facebook.com/CherhanaVadu/. Am luat chefal. A fost foarte bun. Nu stiu daca il aveau deja pe plita stiind ca sunt multi care comanda sau am avut "prioritate de copii", dar ne-au servit instant. Pana si copiii au zis ca vor sa mai manance peste de ala bun si sa mai mergem acolo.

Apoi am plecat la cazare. Seara si a doua zi dimineata plaja balaceala, iar dupa masa de pranz am plecat spre casa. 






Niciun comentariu: