21 mar. 2019

(Hai-Hui cu copiii) La biciclit prin padurea Comana - cu copiii


A venit si primavara si in sfastit putem si noi sa profitam de suportul pentru biciclete (cativa ani a zacut pe balcon, pentru ca ultima masina nu avea carlig, pana in toamna cand in sfarsit am luat si montat. 

Am ales sa facem o plimbare la Comana. Am ajuns pe la pranz ca a fost complicat cu organizarea (sanwichuri, biciclete, suport, imbracat pruncii etc). Vreme superba, dar cu vant enervant.

   

Ne-am plimbat cu bicicletele prin padure, cu o lunga pauza de sandwichuri pe marginea drumului.Copiilor le-a placut, dar am mers destul de putin. S. a fost foarte incantat, dar el sta ca placinta in scaun, insa R. a cedat dupa vreo 3 km. Vantul si cele cateva pante nu au facut decat sa il descurajeze si cand a auzit ca mai urma o panta (dupa foisorul de observare al pasarilor) nu a vrut sa mai mearga.Tot atunci am hotarat ca e cazul sa treaca la nivelul urmator cu bicicleta, ca i-a ramas prea mica si ca ar fi buna una cu viteze, ca sa nu se mai chinuie chiar asa la urcat pe pante.

   

Am intrat putin in parcul de aventuri, am vrut sa mancam la o terasa pe-acolo, dar nu era loc nicaieri. Copii au insistat ca vor macar o inghetata de la cafenea (si-au amintit ca am mancat anul trecut), dar inghetata nu era inca inghetata, asa ca nu o puteau servi. Normal ca pruncii s-au bosumflat, dar nu aveam ce sa le fac.


Am mai dat o tura cu bicicletele pe aleea de langa lac, ca sa ocolim zona cu terasele, ca era foarte aglomerat, si ne-am intors la masina ca sa plecam spre Bucuresti. R ar fi vrut sa urce pe traseele de aventura din copaci, dar lui H nu i-a convenit ca sunt prea sus si ca nu i se pare prea sigur - ca trebuie sa isi mute singur asigurarea de pe o parte pe alta si nu are incredere.... Eu l-as fi lasat, dar na... Si inca ma tenta si pe mine tiroliana :D ... dar oricum eram toti rupti de foame si trebuia sa rezolvam problema asta.
Seara, copiii au zis ca a fost foarte fain la padure si ca mai vor sa mai mergem.

Niciun comentariu: