27 mar. 2019

(Hai-Hui cu copiii) La biciclit prin padurea Baneasa


Sambata am vrut sa mergem la munte, dar am renuntat, ca se anunta vreme cu vant si cam noros.
Asa ca am ales sa facem iar o plimbare cu bicicletele, de data asta prin padurea Baneasa.

   

A fost ok. Cam scurt biciclitul pentru gustul meu - ca pruncilor li s-a facut foame dupa nici 5 km si am hotarat sa ne intoarcem la "cortul indienilor" pe care l-am vazut pe traseu (o coliba din bete care lor li s-a parut foarte interesanta).  Deci in total am facut doar vreo 8 km.
Dupa ce am mancat si s-au jucat la cortul indienilor si am zacut la soare pe o buturuga. Copiii nu au mai avut chef de bantuit prin padure pe biciclete.

   

La intoarcere spre casa, am ocolit putin prin spatele aeroportului Otopeni, ca sa vedem avioanele la decolare. Au fost foarte incantati.

Cum a fost in padure la Baneasa? Si ce ti-a placut?
R: Foarte bine. Mi-a plăcut ca e teren accidentat. Si cortul indienilor.
S: Bine. Cel mai mult mi-a placut focul de tabără.  (stand pe buturuga a sapat o groapa care a devenit oala de supa - in care a facut mancare din bete, frunze, pamant, etc) .




   


Eu am fost surprinsa de cata lume era la plimbare. H. comenta de dimineata ca poate ne ataca mistretii (nu stiu de unde a auzit/citit ca mistreti cu pui au atacat in Baneasa pe cineva acum cativa ani), dar presupun ca mistretii, saracii, au luat-o la fuga spre zone mai linistite la cat de populata e padurea de biciclisti, alergatori, oameni la plimbare in weekenduri. Liniste, soare, floricele, pasarele...
   

Chiar m-am gandit ca ar fi cazul sa le organizez copiilor intalniri prin padure si cu alti prunci (colegi de scoala/gradi, prieteni), pentru ca ar fi mult mai distractiv pentru ei sa aiba cu cine sa se joace.

Niciun comentariu: