21 mar. 2019

(Hai-Hui cu copiii prin Bucuresti) La biciclit prin Delta Vacaresti


Sambata am fost la Decathlon sa luam bicicleta mai mare pt R, dupa cum am hotarat cu o saptamana inainte la padurea Comana (noi speram sa o luam in timpul saptamanii si sa iesim din Bucuresti sambata, dar nu am mai apucat). Din pacate dupa cumparaturile din Dechatlon, chef de iesit in parc nu prea am mai avut (ca batea vantul prea tare), dar macar am reusit sa punem florile in gradinita din fata blocului. Copiii m-au ajutat la sapat gropi pt bulbii de zambile si la udat, dar dupa un timp s-au plictisit si s-au facut ca niste purcei sapand dupa pietre pentru "colectie" (colectie pe care abia i-am convins sa o lase afara in gradinita ca nu le-o ia nimeni... ).

  

Duminica in schimb am iesit la o plimbare in Delta Vacaresti. Vreme perfecta. Soare, vanticel din cand in cand, chiar cald.  A fost fain. Am stat aproape 4 ore. Am facut in total cam 14 km pe biciclete, cu tot cu drumul de acasa si spre casa. Ne-am plimbat pe sus pe dig - din pacate in zona Cora e jeg si caini de la cocioabele de-acolo, apoi pana la foisor unde am stat la soare o gramada - copiii au sapat, au carat apa din lac cu lopatelele in gropi,  ne-am jucat de-a indienii, ei au pescuit (cu undite de stuf si au prins pesti de stuf), eu am facut gratar din pestii de stuf pe foc de pietre, am rontait mancare din pachet. La final am strabatut toata delta in diagonala si am facut o oprire si la celalalalt punct de observatie si am iesit iar pe dig si am plecat spre casa.
   

A fost chiar ok. Copiilor le-a placut atat de mult incat nu mai voiau sa plece desi erau morti de foame (am sarit peste masa de pranz, ca sa profitam de vremea frumoasa). Cand eram aproape de casa S a adormit in scaunul lui si i se balanganea capul in toate directiile. A fost momentul cand ne-a parut rau ca nu am luat un scaun care sa se lase pe spate, sa poata dormi copilul linistit. Asa a trebuit sa coboram si sa mergem pe langa biciclete si sa il tin de casca sa nu se balangane in toate partile.

Niciun comentariu: