13 iul. 2020

(Hai-Hui cu copiii prin Bucuresti) Prin Delta Vacaresti


Cum calatoriile noastre au fost suspendate, cele mai "lungi" excursii le-am facut prin Delta Vacaresti. Era mult mai liber decat in parc, asa ca am profitat cateva weekenduri si am tot mers la plimbare pe jos sau cu bicicletele.

La inceputul lui martie, dupa incediu, arata foarte ciudat in delta, dar totusi se vedea ca natura incepe sa se regenereze. Am facut o plimbare lunga noi pe jos, pruncii cu bicicletele. Ne-am oprit la toate foisoarele sa urmarim pasari cu binoclul si la final pruncii au primit "steaguri" din stuf pentru biciclete.  A fost chiar ok pentru o sambata noroasa. 





In iunie am revenit. De data asta, doar eu cu R cu bicicletele. Tot o zi noroasa, dar totul era verde si plin de flori. Am luat la rand foisorele, ne-am oprit la toate baltile sa vedem pasari si broaste. R. si-a luat si el aparatul foto, asa ca a facut poze peste poze. Am facut peste 10 km cu bicicletele si am fost incantata, pentru ca de obicei se plictiseste mai repede. 



 



Lui S. i-a parut rau ca nu a fost si el, asa ca tura urmatoare a venit cu noi. De data asta ei doi cu bicicletele, eu pe jos. Ne-am oprit la primul foisor, ne-am jucat de-a pescuitul, gatitul, cetatea si am "reparat" peretii foisorului cu stuf uscat. Copii s-au dus la balta, R a sarit peste una mica si a nimerit in namol pana la glezne, de nu mai reuseam sa il trag afara. Am mers si la alt foisor, dar am stat putin. Ne-a plouat pe drumul de intoarcere, dar am fost incantati toti oricum de iesirea in natura dupa atata stat in casa din cauza restrictiilor. 




Niciun comentariu: