8 iun. 2021

(Hai-Hui cu copiii) Arefu - februarie 2021

In vacanta copiilor, ne-am luat si noi concediu doua zile cu gandul sa mergem la zapada. Dupa multe cautari am gasit o pensiune in Arefu. Pensiunea foarte ok, curtea era cam mica si nu prea aveau pruncii activitati, dar s-au descurcat. Curtea faina (cu iarba, ghiocei si pisici), vremea buna (de hanorac), leneveala la soare...  

Zapada nu am gasit decat tocmai sus la Piscul Negru. Pe drum ne-am oprit la Barajul Vidraru. Pruncii au fost incantati de lac si ar fi urcat si pana la "Fulgerica" - statuia Prometeu, dar era blocat accesul. Am oprit pe langa Conacul Ursului (dupa era semnul de drum inchis, ceea ce pe alti soferi nu i-a oprit, dar na... ), unde am gasit o panta buna de sanius. Am facut si o cetate de zapada cu creneluri si poarta cu arcada, s-au tavalit prin zapada, s-au distrat. 

Sambata au venit si verisorii. Initial ne-am gandit sa incercam sa urcam pe Valea lui Stan pana unde putem cu copiii si daca ne permite gheata, dar cand am vazut ca una din verisoare e in adidasi am renuntat. Oricum la intrarea pe vale am vazut multa gheata, deci nu era de mers cu pruncii. Asa ca am mers la Cetatea Poenari. S. (5 ani) a facut scandal inca de la masina ca nu vrea sa urce, dar dupa cateva jeleuri a prins puteri (iar nu mancase nimic toata ziua). A fost mai multa lume decat ma asteptam pe scarile spre cetate. Cetatea le-a placut pruncilor. Dupa ce am coborat, am stat pe malul raului sa ne mancam sanwichurile si inapoi la cazare pentru leneveala, vin fiert, gratar... 

Duminica am facut o oprire la Manastirea Curtea de Arges - dar fiind foarte aglomerat am stat doar putin si am fugit spre casa. 

Barajul Vidraru    
   



Niciun comentariu: