23 iun. 2021

(Hai-Hui cu copiii) O zi cu vant la mare - aprilie 2021

Sfarsit de aprilie, zile libere de Paste. Noi nu aveam planuri, asa ca pe langa iesirea in parc, am dat o tura pana la mare. Ne-am hotarat sa mergem la Eforie. 

Am ajuns pe la 10:00. Plaja pustie, apa de o culoare faina, vantul batea cam tare - mi-a parut rau ca nu aveam la noi decat cate doua hanorace, nu si geci. Am stat pe dig, pruncii au urcat pe stavilopozi, apoi eu mi-am instalat izoprenele dupa un dig, sa ma apar de vant si a fost destul de ok. Pruncii au stat pe langa apa, dar desi aveau cizme, tot au intrat prea mult si valurile i-au udat. Le-am dat pantalonii de schimb, s-au mai jucat in nisip, ne-am mancat sanwichurile si rontaielile. 

Pe la pranz am plecat spre Pescaria lui Matei, in ideea ca mancam la ei. Dar era atat de aglomerat acolo, incat nu aveau locuri nici pe terasa, iar sa luam mancare si sa mancam pe plaja nu prea aveam sanse din cauza vantului prea puternic.  Am mai stat putin cat s-au jucat copiii 10 min la locul de joaca si am plecat spre casa. 

A fost destul de ok. 


   
   

Niciun comentariu: