12 ian. 2018

(CARTI pentru copii) Cartile cu Mog, pisica - de Judith Kerr (2 - 6 ani)


Am primit sa citim Mog, pisica uituca.

Copiii s-au distrat cand am citit-o si eu am fost foarte incantata de povestea haioasa si de pisica Mog care uita multe lucruri si din cauza asta face mereu boacane si toata lumea se supara pe ea, pana intr-o seara cand zapaceala ei salveaza familia si atunci toti o indragesc.

Dupa aceea am cumpart toate carticelele si mi s-au parut la fel de haioase:

Mog si bebelusul  (un bebelus vine in vizita la familia lui Mog, iar pisica nu e tocmai incantata)

Mog la veterinar (cand un ghimpe ii intra in labuta Mog trebuie dusa la veterinar, dar acolo face taraboi si zapaceste si celelalte animale)

Mog in intuneric (Lui Mog ii era frica de intuneric si incepe sa vada lucruri care o inspaimanta)

Craciunul lui Mog (toate pregatirile pentru Craciun o supara pe Mog si ea se refugiaza pe acoperis, dar cade de-acolo si aproape ca ruineaza Craciunul familiei)
Mog si iepurila (Mog primeste un iepuras de plus care devine jucaria preferata)

Mog si vulpile (Mog vrea un ou, si pentru ca nu il primeste fuge suparata in curte, unde apar vulpile)

Mog si bunicuta  (familia pleaca in vacanta asa ca Mog ramane la o bunicuta, care are si ea o pisica)

Pentru ca ne-au placut mult cartile din seria cu Mog, am luat si Tigrul care a venit la ceai. O carte draguta, despre o mama cu fetita ei care isi beau ceaiul si primesc vizita neanuntata a unui "tigru" care le devoreaza toata mancarea si astfel familiei nu ii ramane alta solutie decat sa ia cina in oras.

Planuiesc sa iau si cartea:  Foca domnului Cleghorn.

Niciun comentariu: