7 oct. 2023

(Hai-Hui) Bucegi - Cheile Zanoagei - februarie 2023


Toata iarna nu am mai ajuns la munte. Dar in februarie, in vacanta pruncilor, am prins un weekend in care sa fugim la munte singuri o zi. Am vrut sa mergem pe la Padina, eventual pana la Refugiul Strunga - ceva usor si traseu cunoscut tinand cont ca era zapada multa in munti. 


Cu cat am urcat mai mult din Sinaia spre cabana Dichiu, ne-a invaluit o ceata tot mai groasa. Ne-am dat seama ca nu e o idee buna sa mergem spre refugiul Strunga si ca trebuie sa schimbam traseul. Cheile Zanoagei au devenit castigatoarele - chiar si pe ceata, nu aveam unde sa ne ratacim.  Pe langa camping Zanoaga, unde am parcat, ne-au inconjurat 3 dulai cersetori de mancare. Au venit cu noi pe traseu doi dintre ei caini si ne-am bucurat - fiind doar noi singuri in toata zona.


Traseul lejer, dar din pacate zapada a fost cam flescaita si nu mai erau copacii acoperiti - cum speram eu ca ii vom gasi cand am pleacat de-acasa. Am mers pana la Cascada 7 Izvoare si ne-am intors, nimic spectaculos, dar ne-am bucurat de putina miscare si aer curat. 

  




Niciun comentariu: