4 aug. 2014

(Hai-Hui) Vacanta in Austria si Germania 2014 - Königssee

Traseu: 
Melk - Salzburg -  Schönau am Königssee

Am ajuns in Schönau am Königssee noaptea pe la 10-11.
Am mers la primul camping  (http://www.camping-muehlleiten.de/en/) pe care il aveam pe lista, dar fiind foarte aproape de sosea, am plecat la urmatorul. Al doilea era mai departe de drum (http://www.camping-grafenlehen.de/frame_de.htm), dar chiar langa un rau de munte foarte galagios, asa ca ne-am intors la primul.
La receptie nu era nimeni, dar era afis ca poti sa te "cazezi" si sa platesti a doua zi dimineata.

A doua zi am platit si am luat pliantele si hartile de la camping. Eram setati inca din Romania, ca mergem cu bicicletele in jurul lacului Königssee, dar am aflat la camping ca nu exista traseu in jurul lacului. Tot ce puteai face erau plimbari cu vaporasele pe lac, pana la o bisericuta (St. Batholomä Church) pe insula.



Asa ca am luat-o pe primul traseu de bicicleta pe care l-am gasit, in ideea ca macar sa ne plimbam, chiar daca nu vedem nimic spectaculos (era un traseu pe malul raului, prin padure). Am tot mers, din sat in sat, pana am ajuns aproape la Unterau. De-acolo am hotarat sa mergem spre Oberau si sa ne intoarcem pe alt drum spre camping.

Oberau







Intre Unterau si Oberau a trebuit sa o luam prin padure pe o poteca si sa impingem bicicletele la deal si mai incolo pe o sosea abrupta si cu multe curbe. In Oberau ne-a placut bisericuta.










Pe urma drumul a fost foarte fain, ca mai mult am coborat si am trecut prin cateva sate cu case imprastiate pe dealuri, inconjurate de munti. Am gresit putin traseul si am nimerit pe un traseu de trecking (unde nu am fi avut voie cu bicicletele). Pe traseul respectiv erau si doua tunele sapate in stanca (presupun ca era drumul spre vreo mina).








La intoarcere ne-am oprit la un chiosc cu inghetata la tonomat. Apoi am vazut ca suntem chiar langa mina de sare din Berchtesgaden (http://www.salzzeitreise.de/en/the-saltmine.html). Casa de bilete era inchisa, dar ne tenta sa facem o vizita in urmatoarea zi.

Din pacate pe la 8 seara a inceput sa ploua si prognoza arata vreme rea urmatoarele zile. Am hotarat sa vizitam Salzburg, daca tot nu puteam sa mai facem trasee.



Alte obiective:
Eagle's Nest - o cabana, cadou pentru Hitler, cand a implinit 50 de ani

Ce mai e de facut in zona:
- multe trasee montane, trasee de bicicleta, trasee lejere pentru familii cu copii (aveam de la camping trei harti diferite cu o gramda de trasee)

Link: http://www.koenigssee.com/the-region-berchtesgadener-land.htm 


Toate articolele despre aceasta vacanta aici: Vacanta in Austria si Germania 2014 


Niciun comentariu: