16 nov. 2018

(CARTI pentru copii) Seria Pettson si Findus - Cand Findus era mic si a disparut - de Sven Nordqvist


Aseara am ales eu ce sa citim. Si cum Tortul de clatite mi s-a parut minunata, am ales alta carte din seria Pettson si Findus:  Cand Findus era mic si a disparut .


Pettson ii spune lui Findus povestea despre cum a disparut cand era doar un pisoi.
Pettson era singur de mult timp, nu avea cu cine sa vorbeasca (mai povestea cu gainile, dar ele nu il ascultau si nici nu ii raspundeau) si i se parea ca nu merita sa traiasca. O vecina i-a sugerat sa se insoare, dar Findus nu voia sa auda de asa ceva. La urmatoarea vizita, vecina  i-a adus un pisoi sa ii tina de urat batranului.
Avand grija de pisoi, s-a atasat de el si a inceput sa se bucure iar de viata si sa se distreze cu Findus. Pana intr-o dimineata cand s-a trezit intr-o prea mare liniste. Si-a dat seama ca Findus a disparut si atunci Pettson disperat, a rascolit toata casa in cautarea motanelului.


Povestea haioasa, frumos ilustrata si cu detalii faine. Le-a placut si copiilor mult. Iar eu cred ca e printre cele mai minunate serii de carti pe care le-am luat in ultimul timp.



Niciun comentariu: