12 nov. 2018

(CARTI pt copii) Kitty face baie si Kitty si bebelusul - de Neil Bruel


Avem de ceva timp "Kitty face baie", dar nu au fost atrasi pruncii de ea si nu am citit-o. Intre timp am vazu ca mai sunt 3 carticele din serie la reducere si le-am luat si pe acelea.

Asa ca sambata seara am citit "Kitty face baie". A fost chiar distractiva: un mix intre poveste, benzi desenate si enciclopedie (sunt vreo 2 pagini despre feline si de ce nu le place apa, desi stiu sa inoate foarte bine si ca totusi exista o pisica salbatica pescar care se scufunda ca sa prinda peste). Ilustratiile sunt simple alb-negru si haioase.

Kitty e jegoasa si are nevoie de o baie. Dar ca toate pisicile, ei nu ii place sa intre in apa. Asa ca stapanii incearca sa o convinga, sa o mituiasca, sa o ameninte, psihologie inversa etc. Si ca sa bage pisica in apa au nevoie de o armura, bandaje pentru zgarieturi etc.



Duminica seara am citit "Kitty si bebelusul". De data asta stapanii pleaca pentru o saptamana si o lasa pe Kitty si cainele familiei cu unchiul Murray (care trebuie sa sune aproape zilnic la pompieri ca sa coboare pisica, cainele sau chiar si pe el din pomul din fata casei). La intoarcere stapanii ii aduc lui Kitty o supriza: e mare, lasa bale si face mult zgomot. Kitty crede ca e inca un caine. Celelalte pisici din cartier cred ca e o alta pisica. Binenteles ca e un bebelus.


Dintre cele doua mie mi-a placut mai mult prima.

Cred ca merge pentru copii de pe la 5 ani in sus. S la +3 ani a ascultat povestile, dar sunt multe cuvinte pe care nu le-a inteles si nu cred ca a inteles nici explicatiile (ex. psihologie inversa, naiba).



Niciun comentariu: