9 nov. 2018

(Handmade) Tricouri pictate pentru copii



Am vrut sa fac un cadou deosebit si am ales un tricou pictat pt o mamica si un body pentru copil. Am cautat un model cu bufnite si am vorbit cu Ana. Mi s-a parut ca a iesit foarte fain ce a facut.

Dupa asta m-am gandit sa le fac si copiilor mei ceva, asa ca am facut comanda de vopsele si am cautat cateva modele pe net. Am inceput cu ceva simplu. Batman. Erau plecati la bunici si cadou de intoarcere i-am asteptat cu tricourile. Le-a placut.



Apoi stiind ca sunt obsedati cu Nexo Knights si cum unul dintre postere avea semnul lui Clay destul de mare, am zis ca incerc sa il pun pe un tricou. Normal ca pe urma S a vrut si el un tricou cu semnul lui Aaron.


   

Iar R. mi-a cerut sa ii fac si semnul lui Zane din Lego NinjaGo si mi-a aratat posterul de pe perete. Din nou cand au plecat la bunici m-am apucat de pictat, dar m-a tentat mai mult sa incerc sa ii fac personajul Zane. Am zis ca cel mult stric un tricou de 20 ron si asta e... Si dupa cateva zile i-am facut si lui S. pe Lloyd. Cand s-au intors au fost chiar entuziasmati.

   


Si apoi am inceput sa fac cadouri. Am cautat modele faine pe net. O vulpe pentru o fetita pasionata de vulpi. Animalute haioase pentru o bebelusa nou-nascuta.




   
   

De ziua mea am mai primit o sacosa de borcane cu vopsele si am promis ca fac niste tractoare si pisici pentru nepot. Deocamdata am facut doar un tractor.



Update: Am facut si pisicile...

   





Niciun comentariu: