5 nov. 2018

(Hai-Hui prin Bucuresti) Expozitia Lego "Invazia Gigantilor"


Duminica seara am dat o fuga la Grand Arena Mall ca sa vedem expozitia lego "Invazia Gigantilor".

Expozitia e faina. Chiar impresionanta la unele chestii si au o gramada de teme: modele gigant, human body, Star Wars, super eroi, zona fanteziei, zona basmelor, roboti, arhitectura etc.

Copiilor le-a placut cel mai mult Gotham City si Batmobilul urias. Gotham City avea vreo 4-5 butoane care faceau sa se miste trenuri si masina si Batman pe o tiroliana.

Mie mi s-a parut impresionant prin marime avionul - macheta de 11 m a avionului Boeing 747, la care au folosit 1 mil piese. Au mai fost foarte faine niste orasele de basm.

E fain si locul de joaca (Fun Park). Dupa ce au vizitat toate vitrinele, s-au infipt la locul de joaca. Au preferat cuburile uriase - Mega Bricks, din care au construit (impreuna cu tatal lor) o casa cu acoperis. Erau foarte incantati ca a lor era cu acoperis si ceilalti copii faceau doar peretii.  Pe urma au abandonat-o, cel mare s-a intors la expozitie si s-a mai invartit jumate de ora in jurul vitrinii cu Gotham City, iar eu cu S. am ramas la locul de joaca unde a inceput sa construiasca chestii cu cuburi Lego Duplo.

Cand sa plecam s-a lasat cu plans pentru ca S. voia sa mai stam. Din fericire cand a auzit ca am comandat mancare chinezeasca si ca trebuie sa mergem sa o luam s-a linistit. Si am promis ca pana se inchide expozitia o sa ii mai aducem.


E deschisa pana pe 24.02.2019.
Bilete:   - gratuit pt copiii sub 95 cm
              - intre 23 si 28 ron pe persoana  (in functie de nr de bilete, zi de weekend sau in timpul saptamanii si ora )

Niciun comentariu: