19 aug. 2020

(Hai-Hui cu copiii) Maramures. Dealul Crucii, Masivul Ignis




M-am cam saturat de zacut prin curte si pe terasa, asa ca le-am propus sa dam o tura pana la Cruce, pe deal. In afara de S care a fost de-acord instant, restul au comentat ca nu vor deloc (R) sau ca nu au chef sa se plimbe o gramada prin sat mai ales ca era foarte cald (H) (de fapt sunt cam 45 min pana sus pe deal de mers pe jos de la noi). Pana la urma au acceptat sa vina toti, dar cu bicicletele. Am zis ca o sa le fie greu pruncilor sa urce cu bicicletele, dar nu au vrut sa renunte la ele.

Ca sa ajungem pe Dealul Crucii, trebuia sa o luam pe strada Boci, betonata in partea de jos, dar apoi numai cu pietre. De la prima intersectie a trebuit sa impingem si bicicletele pruncilor: cel mic nu se descurca sa o duca, isi tot dadea cu pedalele peste picioare, iar a lui R nu stiu de ce mergea infranat si dupa un timp a cedat ca nu mai poate. 

 

 

 

 

 

La ultima intersectie in loc sa mergem pe drum pana sus la Cruce, am mai mers putin la dreapta si l-am lasat pe H cu bicicletele langa ultima casa, iar eu cu pruncii am urcat direct in sus prin balarii. Ne-am cam zgariat in rugi de mure si iarba inalta, ne-au muscat tantarii, dar pruncii tot au fost incantati de plimbare. Am stat vreo 10 min sa ne odihnim sus in foisorul de sub cruce. Din pacate din cauza boschetilor inalti nu se vede mai nimic din privelistea spre oras si Somes, doar in spate spre dealuri si cariera de piatra. Am coborat si ne-am intors acasa.

 

Alte excursii in Maramures: https://cesafaciintimpulliber.blogspot.com/2020/08/hai-hui-cu-copiii-maramures.html

Niciun comentariu: