12 aug. 2020

(Hai-Hui cu copiii) Maramures


A venit perioada vacantelor si cum nu avem incredere inca sa mergem la pensiuni, restaurante si preferam sa evitam zonele aglomerate, am hotarat sa mergem in Maramures la bunica. Spatiul e mic, stam toti patru intr-o camera, dar macar avem curte, gradina si pruncii pot zburda liberi. Am avut doua saptamani de concediu si apoi am inceput sa lucram de "acasa".

Cele doua saptamani de concediu au fost mai mult de leneveala pe terasa, prin curte, cu gratare, stat la soare, piscina si trambulina pentru prunci, dar totusi am reusit sa facem niste trasee prin zona si plimbari cu bicicleta pe strazile putin circulate din orasel (la cazemata din primul razboi mondial - a fost o mare dezamagie pt prunci, ca era plin de balarii in jur si nu am putut sa ne apropiem, la Somes - unde nu am stat mult pentru ca ne-au atacat hoardele de tantari). Dupa ce am inceput lucrul de acasa, am mai facut excursii doar in weekenduri.


TRASEE:

1. Cascada Stur  - 26.07.2020
2. Creasta Cocosului - 28.07.2020
3. Dealul Crucii, Seini - 30.07.2020
5. La Somes - 03.08.2020
8. Vf Mogosa - 29.08.2020
9. Lacul Nistru - 05.09.2020
10. Cheile Tatarului - 06.09.2020


UTILE:

Harta faina cu obiective in Maramures:   https://maramures-county.map2web.eu/#


Niciun comentariu: