21 aug. 2020

(Hai-Hui cu copiii) Maramures - Cu bicicletele la Somes

 

Eu m-am saturat iar de zacut prin curte, asa ca seara le-am propus sa mergem la Somes cu bicicletele. Cica drumul nu e circulat, asa ca putem sa ne plimbam linistiti.

Drumul a fost circulat sau ora nu a fost potrivita (fiind seara, poate pleca lumea de la munca - sunt niste ferme de porci si pui in zona aia). Fiind drum neasfaltat, am inghitit o gamada de praf pentru ca ca soferilor nu prea le-a pasat de noi si nu au incetinit mai deloc, asa ca au ridicat valuri de praf in urma lor.

Am ajuns la Somes destul de repede, pruncii au aruncat niste pietre, desi am ezitat sa ii las, ca apa e foarte mare si a trebuit cel putin pe S sa il tin de mana sa nu alunece de pe malul inalt. Nu am stat mult ca au venit hoardele de tantari sa ne atace si a trebuit sa fugim. 






Alte excursii in Maramures: https://cesafaciintimpulliber.blogspot.com/2020/08/hai-hui-cu-copiii-maramures.html

Niciun comentariu: