29 mar. 2022

(Hai-Hui cu copiii) Cabana Garofita Pietrei Craiului (martie 2022)

M-am saturat de parc, asa ca am zis ca musai iesim sambata la munte pe un traseu lejer cu pruncii. Din pacate prietenii lor si verisorii nu au putut, asa ca am mers singuri. 

Am ales Cabana Garofita Pietrei Craiului - pentru ca drumul cu masina e destul de scurt (3h) si speram sa nici nu fie aglomerat, cum e pe Valea Prahovei. In plus, stiam ca in vara cabanierul avea multi pui de pisica, asa ca ma gandeam ca or mai fi ramas una, doua si macar unul dintre copii o sa mearga fara comentarii pana la cabana de dragul pisicilor.

Traseul e lejer, drum forestier, prin padure, pe malul raului - teoretic se face cam o ora. Noi am facut mai bine de doua ore, pruncii iar au miorlait ca au obosit, ca e greu, ca e prea mult, mai o tavaleala prin zapada, mai un tarat in patru labe (cica de oboseala, eu zic ca de plictiseala si mutre).

Am mancat sandwichurile in curtea cabanei - am primit si cate-un ceai cald de la grupul care era cazat la cabana (niste pustani de liceu cu un adult - profesor cred) - , pruncii s-au dat cu sania (ne-au imprumutat-o cei de la cabana) si am incins o bulgareala. Nu am stat prea mult pentru ca ne-am gandit ca iar se tarasc pruncii inapoi si facem tot 2 ore pana la masina. 

Din fericire la intoarcere au avut mai mult spor, au alergat, i-am "alungat" cu bulgari, i-am aruncat in zapada, au coborat si la rau sa sparga gheata, au fost mult mai activi si au mers mai vioi (cred ca se grabeau acasa sa se joace pe calculator).

A fost chiar fain.

Traseu:

Hidrocentrala Clabucet Satic - Cabana Garofita Pietrei Craiului (cruce galbena ) 1h




Niciun comentariu: