5 mai 2019

(Hai-hui cu copiii) Picnic langa lacul Cernica - satul Caldararu


Sambata am cam zacut prin casa. Doi adulti raciti, doi prunci fara chef de iesit afara, desi era cald si frumos. Eu nu am avut energie sa insist si sa ma cert cu ei sa se imbrace si sa mergem in parc, asa ca i-am lasat pana pe la 5 dupa-amiaza. Am iesit putin afara, la parcul cu nisip doar ca sa fugim inapoi dupa vreo ora, ca se facuse racoare.

Duminica am organizat o iesire la picnic. Initial am zis ca mergem cu bicicletele si facem un traseu mai lung, dar cum raceala nu ne dadea pace, am preferat sa mergem fara. De data asta am luat o familie cu copii cu noi.

Am ales lacul Cernica. Ideea era sa ne oprim pe langa lac, undeva din satul Cernica, dar nu am reusit sa gasim o alee ceva, usor accesibila cu masina (bebelusul familiei cu care eram, adormise in masina, deci trebuia musai sa ne apropiem de locul de picnic cu masinile). Dupa o inspectie pe google maps am hotarat sa schimbam satul si am ales o zona ce parea pustie pe langa satul Caldararu.

Am ajuns intr-o zona cu padure, erau cateva masini, unii cu gratare, altii cu rulota. I-am ocolit, am mers mai aproape de lac. Zona faina: copacei infloriti, zumzet de albine, dar din pacate plin de gunoaie peste tot. Cu siguranta weekendurile precedente au fost si altii la gratar si si-au lasat gunoaiele in urma.

Asa cam stat la soare si umbra (dupa masina - ca umbreluta nu am luat, ca nu ni s-a parut asa cald), ne-am jucat cu mingea si badmigton, am mancat sanwichuri si fructe, chec si biscuiti si-am facut o plimbare pana pe malul lacului - care si ala e plin de gunoaie, zone arse (inclusiv copaci intregi arsi), plin de sticle sparte si peturi aruncate peste tot. 

Zona faina, pacat de jegul de-acolo...



Niciun comentariu: