27 mai 2019

(Hai-Hui) Minivacanta Orsova - Herculane - partea 2 (aprilie 2019) - Cascada Vanturatoarea

Cascada Vanturatoarea din Muntii Cernei - E foarte faina, inalta, se sparge de niste stanci si apa se spulbera mai jos sub poteca - poteca trece prin spatele cascadei.


Traseul spre cascada Vanturatoarea incepe pe malul drept al Cernei (destul de aproape de Baile Herculane, la inceputul lacului Prisaca, peste un pod),  marcajul e cruce rosie. Traseu e lejer - cel mult 2 ore la urcare (era chiar si o fetita de vreo 6-7 ani pe traseu). Cel mai fain cred ca e sa ajungi inainte de pranz, ca sa bata soarele pe cascada (cand am ajuns noi, era deja in umbra). Sunt si pereti de escalada langa cascada, unde era plin de cataratori, multi straini.

Am mers lejer, am pozat floricele, balauri si barzauni (soparle si insecte). La cascada ne-am oprit iar la pozat si am coborat pana la baza ei, apoi am trecut prin spatele ei pe poteca si ne-am oprit la leneveala pe un bolovan dincolo de peretii plini de cataratori. La coborare am facut cel mult o ora (aici o descriere mai detaliata a traseului : https://amazingromania.net/cascada-vanturatoarea/)

Dupa aceea am plecat prin Baile Herculane.


   

   

   



   

   
   


   



Niciun comentariu: