31 mai 2019

(Hai-Hui) Minivacanta Orsova - Herculane - partea 3 (aprilie 2019) - Baile Herculane


Dupa traseul la Cascada Vanturatoarea ne-am oprit in Baile Herculane sa mancam la Casa Lorobella. Ne-am invartit ceva pana am gasit loc de parcare (strazile stramte, sensuri unice, aglomerat). Terasa Lorobella e pe malul raului Cerna, mancarea e ok, portii maricele. Pe terasa era si un motan sictirit care ne-a dat tarcoale asteptand sa ii dam si lui mancare si din spusele chelnerului motanul e patit, cica a facut de cateva ori baie in Cerna ca i-a suparat pe unii dintre clientii mai nervosi.
   




   

Baile Herculane - din pacate statiunea e deprimanta. O gramada de cladiri vechi, care cred ca aratau genial si acum sunt in paragina si majoritatea stau sa cada. E cat se poate de trist totul, parca esti intr-un orasel parasit. Singura chestie care chiar m-a bucurat a fost sequoia din parcul central.

   


   

Seara ne-am plimbat putin pe malul Dunarii pentru niste poze de noapte cu luminile din Orsova. 





A doua zi ne gandeam ca mergem pe Vf Domogled. Dar cum vremea se anunta capricioasa am preferat sa amanam pe alta zi si sa facem ceva mai lejer. Am ales traseul cu Foisoare din Baile Herculane.




Niciun comentariu: