27 mai 2019

(Hai-Hui) Minivacanta Orsova - Herculane - partea 1 (aprilie 2019) planificarea + o vizita cu copiii la Vulcanii Noroiosi



Ca de obicei am fost nehotarati mult timp legat de ce facem de Paste si 1 Mai. Pe mine ma tenta sa iesim din tara, dar copiii nu au pasaport, dar putem sa le facem, dar e cam tarziu, dar putem merge fara ei etc si ne-am tot taraganat o gramada, incat am ajuns sa ii ducem pe ei la bunici, cu ocol pe la Vulcanii Noroiosi (ca tot caraiau de ceva timp ca vor sa mergem iar).

   




Pe urma ne-am hotarat cu doua zile inainte de mini-vacanta sa mergem in muntii Cernei si Mehedinti si sa ne luam liber toata saptamana. Nu am mai gasit cazare la Herculane, si cu greu am gasit la Orsova un apartament (si asta doar pt ca renuntasera altii la el cu o zi inainte) Apartamentul Maya (decent, mare, nu aveau caldura acum, dar au aer conditionat si un calorifer electric, f prost puse TV-urile - prea sus si incomod sa te uiti la ele. As fi preferat ca sufrageria sa fie sufragerie cu canapea, nu transformata in dormitor... ). 

Vineri la 5 dimineata eram in masina. Nu am vrut sa prindem aglomeratia obisnuita de sarbatori, mai ales ca pe autostrada spre Pitesti se lucreaza intr-o zona si se circula foarte incet. Pe drum am prins un rasarit fain intr-un lan de rapita.







La 10 eram deja la Orsova, ne-am cazat si am plecat spre primul traseu: Cascada Vanturatoarea, din muntii Cernei..


Niciun comentariu: