10 sept. 2020

(Hai-Hui cu copiii) Maramures. Lacul Nistru

Sambata. Ne-am trezit tarziu. Toti fara chef. Pana la urma am mers pe la pranz la Lacul Nistru, pentru ca e aproape de noi.

Zona e foarte faina. Drumul din Tauti Magherausi e prin padure, cu raul pe o margine. Apoi urcare usoara pe deal si o parcare amenajata pe o parte a lacului, pe cealalta pajiste cu foisoare si porti de fotbal - si o cabanuta cu casute de lemn.

Lacul e un baraj artificial, intre dealuri, foarte fain peisajul. Desi era apa verde, erau copii care se balaceau si oameni care inotau.

Din pacate lacul era "ocupat" de niste familii cu corturile si muzica duduind in boxe. Am facut o plimbare pe langa lac, ne-am asezat in cel mai indepartat loc, dar tot se auzea muzica prea tare. Pruncii au aruncat pietricele in apa si noi am lenevit la soare putin. As fi vrut sa ii conving sa ne plimbam prin padure, dar nu au avut chef. Dupa vreo ora, am plecat si ne-am oprit pe drum pe malul raului ca sa construiasca baraje. Nu am avut peisaj asa fain, dar macar a fost liniste. 

E de mers in timpul saptamanii cand probabil nu sunt atatia la gratar si scandal.










Alte excursii in Maramures: https://cesafaciintimpulliber.blogspot.com/2020/08/hai-hui-cu-copiii-maramures.html

Niciun comentariu: