14 oct. 2021

(Hai-Hui cu copiii) Vacanta de vara, la tara - Creasta Cocosului

Dupa vacanta faina din Apuseni aveam in plan sa ne luam macar o zi libera si sa dam o fuga la Baile Felix (le-am vazut in drum spre Maramures cand am plecat din Apuseni si ni s-a facut pofta de balacelala) sau macar la waterpark in Satu Mare. Din pacate s-a stricat vremea rau si nu am mai ajuns. Desi a iesit soarele pana la urma, era prea rece pentru piscinele si toboganele de afara. 

Ultima sambata petrecuta in Maramures am decis sa mergem intr-o drumetie pe Creasta Cocosului. Am mai fost si anul trecut, stiam ca pruncii se descurca pe acest traseu, am chemat si verisorii, in ideea ca se vor distra impreuna si va fi mai simplu pentru adulti, dar din pacate nu au putut sa vina.


Tura asta pruncii nu au fost deloc incantati, au mers mai mult fortat - au comentat aproape tot drumul ca se plictisesc si tot ce visau era joaca pe calculator. Chiar m-am enervat pe ei si mi-am zis ca mai bine ii lasam acasa la buni si plecam singuri sa ne relaxam.  


Traseul a fost mai mohorat tura asta - plin de copaci taiati - cred ca erau doar pe sub liniile de curent, dar tot arata naspa. Vremea mai mohorata, dar macar nu a fost canicula. Nu a mai fost noutatea de anul trecut, asa ca a fost mai plicitisitor - dar eu m-am bucurat de miscare, aer curat si natura.  


Sus am gasit cateva afine si merisoare. Am stat jumatate de ora la rontait sanwichuri si prostii si am plecat inapoi spre masina la Hanul lui Pintea, in pasul Gutai. Tura urmatoare poate facem traseul din alta parte (Mara), ca sa mai schimbam...


Traseu:
Hanul Pintea Viteazul - Creasta Cocosului, marcaj banda rosie sau C rosu, 2h30 - urcare, max 2h coborare (cu pauze inlcuse)









Niciun comentariu: