8 oct. 2021

(Hai-Hui cu copiii) Vacanta de vara, la tara - Oradea si Carei

S-a terminat distractia din Apuseni. Am ezitat daca sa prelungim vacanta cu o noapte de cazare la casuta din camping si sa facem cu pruncii traseul Cetatile Ponorului, dar am ajuns la concluzia ca suntem toti obositi si ca mai bine sa o lasam pe altadata. Eventual data viitoare sa luam cazare mai aproape de Padis si sa facem mai multe trasee acolo. 

In drum spre Maramures am oprit la Oradea si apoi la Carei.

Cetatea din Oradea si Muzeul Orasului Oradea -  e fain. Are expozitii faine, pruncii au fost incantati. La final am dat o tura roata prin curte si apoi am plecat prin centrul vechi sa cautam o gelaterie unde a fost R. cu colegii din tabara, dar cum zicea ca e pe o strada, pe ea nu era nicio gelatierie, am incercat pe urmatoarea, nici acolo nimic, am zis ca nu mai cautam din cauza ca era foarte cald. Le-am luat niste inghetata de la un magazin si am plecat spre Carei.




In Oradea mai sunt si altele de vizitat

In Carei am vizitat Castelul Karoly. Ne-a placut mult si acesta. Am dat o tura si prin parc si am mers sa mancam la Pizzeria Grande. Am stat la terasa in curte, a fost foarte ok, mancarea buna. 


   
   


Urmatoarea oprire... acasa la buni...


Toate articolele:

Niciun comentariu: