17 iun. 2019

(Hai-Hui) Minivacanta Orsova - Herculane - partea 7 - Manastirea Strehaia, Conacul Radutestilor, Craiova (aprilie 2019)

In ultima zi, am facut bagajele si am plecat, fara sa mai facem nici un traseu.

Pe drum ne-am oprit la Manastrirea Strehaia. Initial nu aveam asteptari, dar am fost foarte surprinsi: e veche (sec al XVII-lea ), arata foarte bine, e o minicetate - turn la poarta, ziduri crenelate, ruinele casei domnesti, din pacate picturile din biserica sunt afumate foarte tare.

   



   


In drum spre Craiova am vazut un indicator cu Conacul Radutestilor . Am ocolit putin pana la el. Poarta e inchisa, se vede doar din strada. Conacul e caza memoriala  - acolo s-a nascut Constantin Radulescu-Motru.




Am mai facut o oprire la Craiova, in parcul Romanescu. Parcul e foarte fain- imens, pacat de zona hipodromului, care nu pare intretinuta. Am fost surprinsi de Gradina Zoologica cu acces liber. Am facut o plimbare lunga pe la Casa Gradinarului, Castelul Fermecat, Podul Suspendat (care e in renovare), lacul cu nuferi si rate. Ne-am oprit sa mancam la terasa Planter's, care e chiar la intrare in parc. Mancarea a fost ok, dar destul de scumpa. Si apoi iar la drum spre casa. 






Niciun comentariu: