22 sept. 2021

(Hai-Hui cu copiii) Vacanta de vara, la tara - Apuseni - ziua 3

A treia zi am lasat-o pentru relaxare - am zis ca facem chestii mai putine si mai aproape de cazare, eventual cautam un rau unde sa se distreze pruncii si o zona cu afine pentru noi. 

Dupa micul dejun am mers la Casa Memoriala Avram Iancu - foarte faina casa si muzeul de la subsol cu unelte traditionale. Nu mi-au placut capela si biblioteca in interior - nu aveau nimic special, nu parea sa se fi pastrat nimic traditional.

   


Dupa aceea ne-am oprit la Dealul cu Melci - e chiar langa sosea - fosile sunt foarte faine. A fost interesant. 



De acolo am mers la Cascada Pisioaia Vidrii. E chiar faina. Nu ma asteptam - am vazut inainte niste poze, dar nu mi-am dat seama ca e atat de mare. E fain cum peretii sunt plini de muschi si cum curge siroaie in mai multe parti, iar mai jos raul formeaza alte mici cascade, peste bolovani plini de muschi. Din pacate fiind usor accesibila e si aglomerat la ea. 

   


Am mancat la Pastravaria Vidra de Sus. A fost cam aglomerat si a trebuit sa stam sa se elibereze o masa. Au bazine, lac artificial, animale (ponei, magarus, rate). Mancarea a fost ok, pastrav bun, gratare ok, servire ok.  

In drum spre cazare am vrut sa oprim la rau, in ideea ca fac pruncii baraje, dar nu am gasit nicio zona usor accesibila, doar malul prea abrupt. Pana la urma am mers la cazare si fiecare s-a relaxat cum a vrut: pruncii cu jocuri pe laptop la terasa, eu cu o carte buna in leagan.  

 

Toate articolele:

Alte obiective in zona Tarsa-Avram Iancu:

- Vf Muntele Gaina


Niciun comentariu: