18 iun. 2018

(CARTI pentru copii) Colectia Disney - carti dupa filme (+3 ani)


Prima data am luat Mica Sirena de la un anticariat acum vreo 3 ani. Surpinzator cartea a fost un succes si am fost nevoita sa i-o citesc de foarte multe ori.

Dupa aceea am inceput sa iau tot mai multe din seria Disney. Uneori au vazut si filmul si pe urma erau si mai incantati de cartile respective. Asa ca in ultimii trei ani s-au strans un raft intreg numai cu cartile Disney. Multe dintre ele le-am luat cu CD audio inclus si uneori seara au ascultat povestea la somn, dar prefera sa le citesc.

Cel mai mult le-au placut cele "de baieti": Masini 1-3, Povestea Jucariilor 1-2, Avioane, Avioane Echipa de Interventie, Zootropolis, In cautarea lui Nemo, Wall-E. Si normal ca dupa ce le-am citit si au vazut filmul a trebuit sa cumparam seturi de masini (Fulger, Bucsa, Doc etc) sau avioane (Stropi, Sefu, etc ) sau personaje (Buzz).

Am citit de multe ori si celelalte carti: Ratatouille, Jack si piratii din tara de nicaieri, Peter Pan, Doctorita Plusica, Incredibilii, Regele Leu, Vaiana, Garda felina.
 
Dintre cele mai putin citite au fost: Compania Monstrilor 1-2, Printesa si broscoiul, Dumbo, Aladdin, Bambi,  In cautarea lui Dory, Clopotica, Pisicile aristocrate, Regatul de gheata, Doamna si Vagabondul, Frumoasa si Bestia, Povestea lui Rapunzel, Winnie de plus.

Mai sunt cateva: Cenusareasa, Alba ca zapada, Pinocchio, Cartea junglei. Pe acestea le aveam in alta varianta, asa ca nu le-am mai luat.

Toate sunt faine. Chiar merita luate.

Niciun comentariu: