21 iun. 2018

Tort cu fructe de padure



Ingrediente:

Blat:
- 7 oua
- 7 lg zahar (l-am rasnit)
- 5 lg faina
- 2 lg cacao
- suc de ananas din 1 conserve pt insiropat

Creme:
- 2 mascarpone
- 1 branza dulce (am folosit Lacteea de 250g  de la Mega, ca asta am gasit)
- 1 pastaie vanilie
- sucul de la 1/2 lamaie sau lime
- 2 linguri miere
- 1 cana zmeura proaspata (sau alte fructe)

Decor: 
 - mix fructe de padure, capsuni (eu am luat un mix de 250g congelate)
 - cateva frunze de menta proaspata (optional)


Mod de prerarare:

Blat:
1. Albusurile se bat spuma. Se adauga zaharul treptat. Se adauga galbenusurile pe rand .
2. Se adauga faina si cacao treptat si se amesteca usor.
3. Se toarna in forma si se da la cuptrorul preincalzit la 180grade. Dupa 20-30 minute se da cuptorul mai incet. Primele 20-30 de minute, nu se deschide usa de la cuptor.
4. Cand e gata se desface forma si se lasa la racit pe un gratar.

Crema:
1. Am amestecat toate ingredientele la blender, mai putin zmeura. ( adauga miere, vanilei, lamaie  dupa gust. )
2. Am impartit crema in doua  si la jumatate am adaugat zmeura si am blenduit-o.

3. Dupa ce s-a racit blatul, l-am taiat in doua. Se insiropeaza ambele bucati cu sucul de ananas. La mijloc am pus crema de zmeura. Am acoperit cu blatul. Am pus deaspra crema alba. L-am dat la frigider si inainte de servire am pus deasupra fructele de padure congelate si cateva frunze de menta.

Niciun comentariu: