21 iun. 2018

(CARTI pentru copii) Jurnalul unei pisici asasine si Intoarcerea pisicii asasine de Anne Fine (+8 ani)





Am primit recomadare pentru Jurnalul unei pisici asasine si am luat-o.

A fost haioasa. Eu chiar m-am distrat de ce intorsatura a luat povestea. Copiii nu au inteles-o asa bine. Dar probabil varsta de 5 ani e prea putin pentru cartea asta - mai ales ca nu stiu obiceiurile pisicilor. Dar nici o problema, revenim la ea peste vreo 2 ani (editura o recomanda de la 8 ani in sus). A doua carte nu mi s-a parut chiar asa faina comparativ cu prima, dar tot merita.

Jurnalul unei pisici asasine
Tuffy e motanul unei fetite, Ellie. Ellie e ingrozita cand motanul aduce in casa o pasare moarta, pe urma un soarece si incearca sa o convinga sa nu mai vaneze alte animale. Dar Tuffy vine acasa cu iepurele vecinilor si totul o ia razna. 

Intoarcerea pisicii asasine
Ellie si familia ei pleaca in vacanta, iar Tuffy ramane acasa in grija vicarului, care nu e tocmai un iubitor de animale, cu atat mai putin a "obraznicului" Tuffy.  


Mai sunt si alte volume, dar inca nu au aparut la noi. Dar urmaresc site-ul editurii... 


Niciun comentariu: