21 iun. 2018

(CARTI pentru copii) Seria Prima mea eciclopedie Larousse de la RAO (+5 ani)


Sunt simple, desenate fain. I-au atras mult unele chestii gen: cum se formeaza insulele vulcanice, mareea si luna, tornadele, ce animale traiesc in nisipul de pe plaja. 

Prima pe care am luat-o a fost Animalele. Apoi Marea. Le-am rasfoit si citit de multe ori (cel mic - 2 ani - s-a uitat de multe ori pe ele si ma tot intreba cum se numesc animalele). 

Apoi am mai luat Cum este vremea,  Pamantul, Corpul Omenesc, Plantele si Meseriile. Dintre acestea doar ultima a ramas necitita - am inceput, dar nu a fost destul de atragatoare pentru varsta de 5 ani.

Am vrut sa mai iau si altele din serie, dar nu le-am mai gasit. 

Toate titlurile aici: 
https://www.raobooks.com/category/nonfictiune-copii/enciclopedii/prima-mea-enciclopedie-larousse/ 

Niciun comentariu: